✿ semoga korunk enjoy di sini ! doakan kejayaan cik eiqa oke ❤_❤ ✿

letupan !

serasa rasa nyer mcm dah lama aku tak update blog.. !

so hary ini dengan raya mcm nk kentut kuat2 mcm montel (hausemate aku) kentut tadi..

pehhh.. bunyi dy memang agak sadis, dan nak di jadikan cerita lagi sadis  membe aku 
sipendek 2 bole pulak duduk kat belakang simontel 2 !

bole imagine ta ?? agak agak apew yg jd kat sipendek 2..??
aku na lukis gambar kedudukan mereka aku tak pandai dlm bab ni jadi dengan segala 
hormat nyer sila gunakan otak korunk untuk imagine perkara tersebut oke

aku agak si pendek 2 pengsan, sebab letupan yg kedegaran dicuping telinga comel aku ni
 agak kuat dan gegaran nyer pown bole tahan sehingga menyebab kan cicak di syiling 
pown bole jatuh berguling guling dan cedera parah..

agak hiperbola di situ tp ad aku kesah...kehkehkeh

aku pown meluangkan sedikit mase menemu ramah beliau 

sicomel (aku la ) : apa perasaan anda apabila dikentutkan ??

si pendek : saya rasa cuaca agak baik hary ini, namun letupan besar telah berlaku, 
mungkin akan berlaku jerebu selepas ini..
kesian si pendek ni, sampai pening2 gajah beliau..
antara punca punca mengapa montel kentut bersepah hary ini, adalah kerana beliau 
dikatakan telah diserang hendap oleh singa jadian yang sedang mengawan...
aku rasa cukup la kowt entry aku untuk kali ini..

aku nak kene pegi study ni, korunk jaga diri baik2 tau... daaaa..



tiba2 aku rasa nk letak pic ni, korunk tengok jew la ea..

terima kasih sebab sudi singgah blog cik eiqa dont` forget to drop your comment oke ^_^

No comments:

Post a Comment