✿ semoga korunk enjoy di sini ! doakan kejayaan cik eiqa oke ❤_❤ ✿

*ronyok*



setelah sekian lama tak update blog, maka hary ini aku dgn senang haty nyer na update blog kesayangan aku neyh.. dan aku na dedikasikan entry ni untuk  SI DIA
before that meh aku definisikan dulu masuk ronyok : ronyok bermakna kemik, remuk dan seangkatan gfn nyer,
 kenape aku pilih ronyok sbg tajuk entry..?? karana perkataan ronyok 2 sesuai cgt dgn keadaan haty aku sekarang, ronyok ronyok  ronyok ronyok ronyok ronyok !

bkn stakat 2 3 hary, dah nak masuk 2 minggu pown aku hilang selera mkn, i dont know why, radang haty sebab rindu agak nyer, 
first of all kalau dy terbace entry ni, owg na bg tau, owg ta dew niat pown nak cari pasal kew ape, memang malas cgt rasa haty ni nk main sentap2 jiwa dgn dy tp nak buat mcm mane, bila haty owg ni dah rindu memang perangai mcm2 cikit, ngade2 pown terlebih..

org cume NAK MINTAK dia SPENT TIME dgn org jew, tak mintak lebih pown, owg tak nak pown teddy bear besar mcm org lain dpt,surprise kew apew, mkn kat tempat mewah2,tak nak sume 2 !

just nak spent time together jew,kalau dpt jmpew 1 hary pown dah oke cgt, 


ckp bnyk pown tak gune, lelaki sekarang bkn nyer faham pown apew yg kami gurlz2 ni nak.
bile ckp pasal nak jmpew, bole plak bukak topik pasal, nty da kawin bole jmpew tiap2 ary, bole mengadap muke 24 jam ! jemu tau !
patot kew ckp mcm tu, that is not what i want lah !
kalau aku bole tahan rindu ni smpai wedding day nty, tak dew lah aku ckp rindu kat kaw kan ! aku pown tak mintak haty aku ni rindu pada yg tak sudi, tp nak buat mcm mane dah dy nak rindu !brrr
maka untuk melupakan segala kesedihan yg bertandang di haty kecil ini, aku telah membuat keputusan untuk mengiringi roomate aku untuk balik ke kampung beliau di kelantan,
melake-------> kelantan
beliau kate lebih kurang 9 jam mcm 2 la,tomorrow berbekalkan GPS , kelantan here i come,
harapan saya untuk awk
1. semoga awak berjaya melatih diri awak untuk menepati segala janji2,
2. semoga awak always istiqamah (tetap pendirian) dlm menjalankan aktivity harian,
3. take care ur self


SAYA KUAT CEMBURU SAYA KUAT MERAJUK 
 



terima kasih sebab sudi singgah blog cik eiqa dont` forget to drop your comment oke ^_^

No comments:

Post a Comment