✿ semoga korunk enjoy di sini ! doakan kejayaan cik eiqa oke ❤_❤ ✿

BERTEMU DAN BERPISAH (^_^)

 
say hello and peace to the world
first of all aku dengan rasa berbesar haty jantung serta limpa ingin mengucapkan selamat meyambut ramadhan ke 16... hua hua hua
Maka hari ini 25 july  bersamaan hary khamis secra official nyer berakhir lah task ke 2 aku di divison 3 4 5..
Jutaan ribuan ratusan dan puluhan ucapan terima kasih kepada assistant manager  yang banyak sangat membantu.. cewahhh mcm tulis surat rasmi plak.. pppuiiihhh...
Honestly aku cakap mereka semua sangat sporting,  mereka sangat hensem dan mereka semua nyer suami orang *take note
Dan tak lupe jugak ucapan terima kasih kepada abam stor racun, pakcik jaga, pakcik stor baja dan pakcik2  lain secara tak sengaja telah memberi info berguna kepada aku..

pakcik conductor ladang yg selalu offer air tongkat ali, terima kasih jugak, tenaga yang luar biase aku rasakan.. now baru aku tau tongkat ali bukan sahaja untuk lelaki, wanita moden macam aku juga patut mencuba nyer untuk tenaga yang maxsimum..ni cerita sebelum pose la ek,
Dan sebelum aku nyanyuk, makcik2 yang cun melecun dan akak2 sexy yang sangat baik dan ramah..

So aku akan teruskan jelajah aku sebagai praktikal student di bahagian lain lupak.. so nanti kan jek lah entry aku lepas ni ek...
Pada pendapan aku yang tak seberapa ini aku berasa bahawasa nyer aku ingin berkongsi gambo2 sexy dan comey sepanjang aku di division ini..cakap banyak poen tak guna buat menyampah jek korunk bace.. so Moh le kome nengok yew...




junior assistant manager with conductor ladang


makcik yang cun melecun


example of wind paddt 



mechanization unit

rocall

chemical storage



meeting is in progress

open table



aww cakkk


walaupun mereka bukan wonderpet tp mereka tetap berkerjasama



mechanization

akak yang cun melecun

rouging activity



mechanization maintanence




 traktor

pakcik conductor ladang yang selalu offer kopi tongkat ali

tuan hj abu zaid

plowing time

















hello i`m planters !




terima kasih sebab sudi singgah blog cik eiqa dont` forget to drop your comment oke ^_^

No comments:

Post a Comment