✿ semoga korunk enjoy di sini ! doakan kejayaan cik eiqa oke ❤_❤ ✿

aku di sabotaj..

oke according to the title,ary ni secara non official nyer sbb office hour pown da abis, aku nak buat sesi meluahkan perasaan, 
today, aku sangat lah marah, tersanagt begang, terkilah pown ad kowt berserta sebak yang teramat sangat..
 how could u do this to me..! eh sonok sangat kew mencuri ni ! 
ambil n enjoy, easy as abc kan..
tp kaw terfikir ta hukuman atas perbuatan kaw ni..
aq aser nak ronjang ronjang kan ajer bontot si pencuri ni,grrrr
honestly aku tak berniat pown nak menuduh bebudak hostel yang jujur teramat cgt ni, tapi hary ni aku terkilan beb, sumpah aku terkilan..
cuba korunk imagine lah kan, aku n sorang lagi membe ni ad la buat business kecil kecilan sempene nak mengisi masa lapang di akhir semesta ni, 
kami pown jual la sosej n bebola sotong..


                                                                   sosej


                                                                   bebola sotong


aku tau korunk tau rupe dy mcm mane, sajer jew na show off...

aku jual sosej 2 = rm 1
bebola 3 = rm 1 

relevent apew, aku siap bagi korunk mayonis ladies choice dan sos cili kimball lagi 

style kat kolej kediaman tempat aku blajo, makanan yg hendak dijual bole ditinggal kan tempat yg disediakan, tp kene sediakan tempat nak letak duit lah kan,

yang aku tak faham nyer, apsal la nak jugak sabotaj aku, beb cara kaw sabotaj aku ni memang kasar cgt, 
tak patot dan kurang ajar , biadap, tak beradap, tak dew moral, sume nyer kaw lah !
dan dalam kes ini
aku tak rasa bebudak hostel sengaja tak nak bayo!
beb 65.50 kowt, tak kan bebudak kat hostel yg membeli hasil dagangan aku 2 sume nyer tak dew duit kecik kowt.. agak2 lah kan, 
ni aku rasa mesty kes sabotaj ni,.. 

siyez aku memnag ta paham ngan sikap manusia yg suke nak mengambil hak orang lain,
hey plez la, work on if u want it !
untuk budak yg dah sabotaj aku 2, kalau rase nak mintak maaf, aku sangat alu alu kan permuatan murni lagi suci kaw 2, plez la p.m aku n give my money back ! aku nak  beli tiket balik kampung lah !
dan perangai tu tolong la ea jgn nak macam haram cgt,
what u did u will get back.. !


untuk seseorang : aq dah tau dari dulu,kaw memang ta pernah nak pikir pasal org lain pown !

                                          thats not the way to tackle my heart !




terima kasih sebab sudi singgah blog cik eiqa dont` forget to drop your comment oke ^_^

No comments:

Post a Comment