✿ semoga korunk enjoy di sini ! doakan kejayaan cik eiqa oke ❤_❤ ✿

PAK TONCET DAN CAMERON HIGHLAND (-_-)




assalamualaikum dan salam 1 malaysia  !!
monday,28th january
oke last sunday, semalam lah kan.. orang lain dok sebok kuar dating ngan pakwe makwe masing2 aku pown sebok dating ngan game .. damn !!
dah ape ke jadah nyer aku kene bercinta ngan game plak ni, dah pupus kew kaum2 gagah perkasa, kaum2 bulu ketiak lebat tak reti na cukur..
oke sory aku buat2 cite jek, di sebab kan aku dan pak toncet (AFY) ni kategory bercinta long distance so beliau telah bekal kan aku dengan skendel baru supaya aku tidak dilanda kebanjiran penyakit boring yg kronik

so beta nak memberi sepatah dua kata untuk pak toncet kesygan beta..
mengkome ! jangan nakei2 tau dekat saner, terima kasih keme ucapkan sebab mengkome sudi bagi keme pinjam alat tersebut, keme berasa sungguh terharu sekali..! nah ni untuk mengkome <3

so back to the topic mengapa beliau ke cameron highland tanpa aku !
axcelly aku sangat lah berduka cita cita , tp nak buat mcm mane nasib aku lah kan, sape suruh tak balik kampung.. sobsobsob

di sini dengan rasa nak fire2 jek pak toncet, aku  share kan lah sedikit picture beliau dan rakan2 !


                                              pak toncet sy pakai baju biru 2 ha !















                sesungguh nya aku rasa moto itu sangt beruntung berbanding aku (-_-)










asyik gamo pak toncet jew kan, meh lew mengkome share cikit gambo kawan2 yg lain




                   hoooiii yong yeop sume ! hensem kew idak bebudak kampong teman !








                              mesty ad  yg tertny2 kan mane aku curik sume pic ni.. hahaha
                              sorry tuan pny akaun fb, aku ter stalker kaw smalam..hikhik

                                                   
                                                         nah amik pic ala2 manje beliau



                                                         add lah beliau kalau sudi hee






mereka sekwn mereka sekampung ! 





 

terima kasih sebab sudi singgah blog cik eiqa dont` forget to drop your comment oke ^_^